Fogorvos

Szánom bánom, de tegnap kimaradt egy blogbejegyzés. Mentségemre szóljon délután kivették a bölcsességfogamat és kicsit elszámoltam az energiáimat a nap hátralevő részére. És amúgy se nagyon volt ihletem este, most viszont úgy keltem fel, hogy kristálytisztán láttam miről kell írnom: hát a fogorvosról.
Úgy de úgy elhanyagoljuk szegény fogainkat. Pedig 2018-ban a fogorvosnak nem kéne fájnia. Minden fél évben el kell menni fogkő leszedésre, ehhez én a bónuszon szoktam kupont venni és olyan 4000 forint körül fizetek a végén, még ha a legjobb fogászathoz megyek akkor is. Szóval ha járunk rendszeresen fogkő leszedésre, akkor tudjuk ha valamelyik fogunk kezelésre szorul. Nem szabad megvárni amíg fáj mert akkor csak sokkal rosszabb lesz, egy begyulladt fogat kezelni háromszor olyan szar mint normális állapotában. Szóval ha tudjuk hogy van egy rossz fogunk fel kell kerekedni és el kell menni fogorvoshoz betömetni.
Na és mi lesz ha nem? Hát semmi. Az a durva, hogy nagyon sokáig semmi. Én vagy 9 hónapig húztam szerintem, pedig tudtam, hogy van egy lyukas fogam, szóltak kétszer is. De ááá nem is fáj, meg jaj most nincs kedvem, meg ráér, meg aah úgy utálok menni stb stb... Klasszik sztori lett a vége, két helyen voltam tömetni mire a harmadikon megmondták, hogy ezt már rég gyökérkezelni kell és egy világ omlott össze bennem. Egy életre megtanultam, ha szólnak, hogy be kell tömni egy fogat, azt azonnal meg kell csináltatni! Minél kisebb annál egyszerűbb és annál fájdalommentesebb, ha ülünk a seggünkön és várjuk a csodát akkor semmi nem fog történni. Egy valami viszont szinte garantált: a legrosszabb időpontban fog belobbanni. Például nyaralás előtt, vizsga előtt, randi előtt és akkor vagy 4 cataflammal mész el végig csinálni bármi is legyen az, vagy le kell mondanod. 
Aztán persze a gyökérkezelést is el lehet linkeskedni, de annak a vége már egy óriási tátongó lyuk lesz a szádban. Úr isten annyiszor látom az utcán embereknek, hogy van egy hiányzó foga... tök jól szituált nő vagy férfi és mondjuk alul a jobb 5-öse nincs meg. De miért? Miért nem csináltatja meg ha már akkor link volt amikor még meg lehetett volna menteni? Hogy lehet így élni egy életet? Én beszélni se mernék. Igen tudom drága, nagyon drága egy szép új műfog, de talán pont ezért ha tudnám, hogy nincs rá pénzem jobban figyelnék amíg meg lehet menteni a sajátjaimat. Szóval szerintem a sztori tanulsága, ha nincs kb fél misid a bankban csak úgy a semmire akkor vigyázz a fogaidra. Mosd rendesen, szedesd le a fogkövet rendesen, tömesd be ha van egy lyuk minél hamarabb és csináld meg a gyökérkezelést ha már csak azaz egy megoldás van, hogy mentsetek valamit a fogadból.
Aki nem tudja, de érdekli, hogy miért is vezetem ezt a blogot az olvassa el az első bejegyzést: Első - Zéró idő. Aki pedig nagyjából képbe van csak arra nem emlékszik, hol kéne nekünk pénzt utalni az ide kattintson: Jóügyek.  Nagyon köszönjük!