Alkohol

Tegnap óta ezen gondolkozom, hogy mit kéne írni.. nehéz mert nem akarok álszentül fogalmazni és az is biztos, hogy nekem is bőven van lemaradásom a témában. Induljunk ki abból ami az én célom: egyáltalán nem fogyasztani alkoholt. Igazából semmi haszna, utálom az ízét, káros az egészségre és sorolhatnám. Az alkohol egy drog. Ezen ha naphosszat vitatkozhatunk és a legjobb érveinket ütköztethetjük, akkor se fog semmi változtatni. Egy alkoholista nemzet vagyunk. Teljesen természetes a minden napi alkohol fogyasztás mert így szeretünk kikapcsolni és így oldjuk meg sokszor a problémáinkat is. Nem vesszük észre, hogy mennyire veszélyes ezt a szokást felvenni mert később csak ennél sokkal nagyobb problémáink lesznek és ennél semmire vezetőbb és károsabb megoldást talán nem is tudnánk választani.

Na jó azt hiszem nem tudom tovább írni ezt a blogot most.. szombat van, este én is színházba megyek aztán meg táncolni a barátnőimmel. Inni fogunk tudom. Nem is keveset. Innentől mindent amit írok olyan hamisan cseng a fülemben. Azt akartam egyébként belesűríteni, hogy szerintem nem gáz az alkohol amíg van oka és az pozitív. Nem jó ha negatív dolgok váltják ki nálunk, hogy kívánjuk az ízét és biztos, hogy káros heti kettőnél többet inni. Nem, nem hiszek a napi egy deci vörös borban mert szerintem azaz alkoholizmus level 1-es szintje. Sose igyon senki bánatában az már egy jó kiinduló pont és unalmában sem. Én tényleg mindig csak akkor szoktam ha bulizni megyünk, de az is igaz hogy akkor viszont mindig. Konkrétan addig maradok amíg tudok inni ami szerintem full nem gáz. Úgy értem olyan szívesen mennék el józanul szórakozni dehát ki csinál olyat? Meg mennyire zavaró már akkor, hogy mindenki más részeg? Jó lenne ha ebben nekem is leckét adna valaki mert nagyon szívesen tanulnék. 

Ha átdobnád nekünk egy pár sör árát és örökbe fogadnál egy gipszkartont (1500 Ft) a leendő Hernádszentandrási iskolában akkor azt itt tudod megtenni: jougyekert.hu. Ha pedig nem tudod miért is kéne nekünk pénzt küldeni akkor ezt olvasd el: Első - Zéró Idő. Megyek mert jelmezt kell kölcsönöznöm estére, szórakozzatok ma ti is nagyon jól!